lördag, juni 30, 2007

Förbannad!

Jag har precis lagt ner alldeles för mycket tid på att titta på historiens sämsta film!
Göta Kanal 2 - Kanalkampen.
Fyyy faaan vilken usel jävla skitrulle!
Jag hade extremt låga förväntningar och den var sååå mycket sämre än jag anat.
Jag tror jag avskyr Janne "Loffe" Karlsson.
Jamen, ärligt. jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Den var sååå USEL!!!
Jag varnar härmed alla människor - se INTE Göta Kanal 2!!!




...sen kan jag tillägga en patetisk sak.
Jag har sååå ont i mina armar.
Varför?
Jo, jag har schvungat mig ut för branta kanor på leklandet idag. Hängde i min fullaste tyngd i mina ynkliga "små" armar.
Som grädde på moset gick jag en långkörare med mina stavar när jag kom hem + ett 25 min pass Core...

Detta liknar nåt jag kände en sommar på 90-talet, i Västervik. När jag mattade ut mig med vattenskidåkning och inte kunde klä mig själv på flera dagar. Var tvungen att ha hjälp.

Herregud. Mycket patetiskt.


Historiens sämsta rulle!



1 kommentar:

Kaos-Anna sa...

japp uslare film får man leta efter.
Får jag länka din blogg nu från mitt inlägg om dig i dag?

/A