fredag, december 18, 2009


Ja, inom ett par dagar blir jag trettioett år. Det blev aldrig någon trettioårsfest. Det tråkiga med att man inte drar ihop nån fest är ju alla presenter man missar. Och, med det menar jag att: när någon fyller jämnt tänker man till lite extra om hur personen är och vad personen tycker om och så köper man något som symboliserar det. Och det är DET jag missat. Vad(om) folk(vänner) tycker om mig och vad de skulle köpt åt mig. Av närmaste familjen fick jag massor av jättefina presenter. Detta inlägg kan säkert misstolkas, men det handlar inte om girighet det handlar om nyfikenhet och lite om att borde gjort en fest...

2 kommentarer:

Kajsa sa...

Åh då blir det extra spännande när du har din stora hejdundrande 40-årsfest om några år! :D

PaP sa...

Fundera inte så mycket och var inte så nyfiken.
När jag fyllde 30 år fick inte bara ett svin utan två marsvin. Om jag skulle fundera på det undrar jag vad mina kompisar tyckte om mig.
Nu har jag vaccinerat mig mot svininfluensan så nu får de tycka vad de vill.
Jag blir inte smittad.
PoK