onsdag, maj 17, 2006

Grattis Norge!

Jag är sååå trött idag.
Vår lillkille kom inknallandes till oss vid 12-tiden (i natt förstås.)
Han bökade upp sig i sängen och tog halva min säng.
Sen har han pillat mina öron och jag har förjäves försökt rymma (så gott det nu går med värkade höfter...) Han har bökat, pillat, och tjorvat runt.
Jag har sovit sååå dåligt, haft sååå ont.

Idag är jag heeelt dödstrött och har fruktansvärt ONT av min foglossning.

Igår sprang jag en liiiten bit till bussen.
Det var dumt. Mycket dumt. Jättedumt!
Jag har fått betala dyrt under natten - svårt att vända mig, vaknar ofta, ryckig sömn.
Jag betalar dyrt idag - väldigt ont!

-Kan inte människan annat än klaga?
Nä, man börjar nästan tro det va...?

Jag ska ge mig. Ni fattar nog hur jag mår.
Idag ska jag förhoppningsvis till metropolen Västerås och gratta min kära Farmor som fyller år på allra självaste Norges nationaldag!

Grattis Farmor!
Grattis Norge!

Klart. Slut. Tack och hej.

Inga kommentarer: