måndag, augusti 13, 2007

Helgen

Vi blev kvar två nätter hos min kusin och hennes familj.
Jag har knappt sett barnen på hela tiden.
Axel och Ella tog Love och Elis och stack ut och lekte på området. Kom tillbaka för att hämta nya leksaker, pickadoller eller svärd och sprang ut igen.
Vi åt gott, drack massor av gott och sov (det lilla vi sov) skitcrappigt.

Vi badade, solade, drack islatte, plockade äpplen hos min mormor, fick 1,5 liter hallon av min mormor, åt ännu mera gott, pratade, pratade och pratade.
Det är så förbannat trevligt att vara hos min kusin med familj.
Det är om ett andra hem. Man är avslappnad, sig själv, har skittrevligt, bra musik, ja, helt enkelt underbart! Deras gästvänlighet är enorm. Underbara, fantastiska vänner!

Tage råkade paja en bröllopspresent. Ett jade-grönt, krackelerat fruktfat. Det kändes jobbigt.
Men det sjuka var att vi hittade ett nytt på Mio åt dem, så vi kunde ersätta dem. Inte samma, men exakt likadant.

På hemvägen fick vi lunch, bad och fika hos mina päron. Också underbart!
En påse med 25 bullar också. Tackar, tackar.
Så, nu är vi tillbaka igen.
Tog knappt några bilder för att vi var bara sååå avslappnade och glömde liksom helt av det.

1 kommentar:

Kaos-Anna sa...

Låter ju supernice!
Jag vill också åka till din kusin ;-)