lördag, augusti 25, 2007

men alltså

vad är det med killar och brottas?!
Jag fattar inte.
Såfort man inte är där med Love och Elis så börjar de brottas.
Ibland börjar det som bråk och blir till rolig brottning. En annan gång börjar det som rolig brottning och blir till bråk.
Det stånkas, och stönas och nån gör sig alltid illa och måste tröstas.
Men VARFÖR brottas de?!
What´s the deal liksom!

Grejen är att T och hans vänner kan också brottas, vuxna karlarna blir som småpojkar igen och brottas.
Två av våra vänner (killar, eller snarare, män) har knäckt en säng här hemma bara för att de brottades. De är liksom 30+ båda två.

Är det här nån slags - Jag-tycker-om-dig-men-jag-kan-inte-uttrycka-det-i-ord-så-jag-brottar-ner-dig-grej?
De kan liksom inte bara kramas och säga - Fan vad jag tycker om dig!

eller, jag vet inte...
Vad handlar brottandet om?

Inga kommentarer: