måndag, oktober 15, 2007

Usch

Tvära kast i livet!

Jag hade tänkt göra mig i ordning tidigt. Sticka förbi bvc - väga, mäta, spruta.
Åka till Norrmalmstorg och ta en sväng förbi Lagerhaus. Käka nån god lunch nånstans, sen hem igen.
Det blev istället stopp i avloppet att vänta på Bajsmannen.
Det tog honom 1,5 timme att komma. Enochenhalvtimma!
Han körde med sån där sugkoppspinne i toan, bajsvattnet sprutade åt alla håll. Sen duschade han av allt och tackade för sig.
Så, tack då.

Nu ska jag gå till Konsumen, köpa gummihandskar och det giftigaste jävla bakteriedödande rengöringsmedlet som finns och sanera skiten. Badrumsgolvet alltså.
Häck väck!

6 kommentarer:

Kaos-Anna sa...

mycket nöje...
själv ska jag tvätta spyiga sängkläder

Unknown sa...

Nä fy vad äckligt! Stackare!

Hursom... tavlorna köpte jag på IKEA men granit har nog också! Annars finns det ju magnetfärg, men den är ganska så dyr!

[attle] sa...

fru kaos - mumma! :-P

liten syster - Tack! Ska kollas upp nästan genast :-D

Kajsa sa...

Köp en egen propp-pinne. Vi har en, som jag hoppas jag slipper använda. :-)

Anonym sa...

Åhh! Äckligt! Förstår saneringen!

[attle] sa...

kajsa - vi har en... men han hade en med jääätelångt skaft, verkar smart. Men. Jag vill inte agera propplösare. Ryser faktiskt :-)

marie - tack!