tisdag, november 06, 2007

hmmm

igår hade jag nästan som flest besökare, ever.
Folk hittade väl hit på olika sätt, läste och ba "-Amenshitasså, hon är astrist!" och drog vidare.
Men, jag var inte på hugget med nån smarrig bajshistoria, och inte nån mumifierad tampong heller.
Nä, jag frostade av frysen och tvättade sjukt mycket tvätt i hopp om att se botten på tvättkorgen. Men, det verkar tamigfan omöjligt! Jag når aldrig botten! Den är oändligt djup. Sjukt mycket kläder har vi.

Jag får lägga ner shoppingen, för det är inte ekonomiskt hållbart just nu och dessutom blir det för mycket tvätt.
Men, det rycker och drar i shoppingnerven efter att ha varit hemma i några veckor nu.
Den ropar, lockar, trugar och ber. Men, jag ska vara stark.

Idag ska jag till Sickla, utan att shoppa.
Dagens utmaning alltså.

5 kommentarer:

Kaos-Anna sa...

Sluta håna mig!

[attle] sa...

fru kaos - jag hånar aldrig dig! du är ju min vän! Det händer bara lite mer spännande saker i ditt liv. Fast iofs hade jag bajs på mitt badrumsgolv härom veckan ;-)

Kaos-Anna sa...

Kallar du mumifierad tampong spännande ;-)
hahahahahahah...
Jag skulle mer säga tragiskt!

Anonym sa...

DU får väl göra som jag gjorde igår. Rensa garderoben och slänga massa gamla kläder som du ändå aldrig använder. Har man inga pengar till nya kläder så kanske man kan sälja de gamla och få in några kronor. Simsalabim så kan man shoppa igen =)

[attle] sa...

marie - smart där! Tror du jag kan sälja de i botten av tvättkorgen? för då kanske jag få se botten nån gång också ;-)
Bra tips!