torsdag, december 06, 2007

allergi och merjobb

Igår eftermiddag fick Tage helt plötsligt någon konstig allergisk reaktion, och vi vet fortfarande inte av vad. Hela ansiktet blev rött och svullet, bara sådär.
Vi ställde honom snabbt i duschen och sen blev det bra.
Mycket märkligt.


allergisk?


Alldeles nyss blev dagens första lakantvätt klar, den tar 79 minuter.
När jag öppnar är det lite konstigt. Är det tvättmedlet som inte sköljts ur?
Grynigt och konstigt i hela maskinen. Det flyger gryn överallt.
Men, så börjar jag känna igen grynen... Genomskinliga gelegryn.



boven i dramat. En Libero, en Libero Comfort Fit, Maxi 7-14 kg.

Som om jag inte hade nog att göra just nu!
Jag tror jag blir galen!!! På riktigt!
En hel tvätt åt skogen, 79 förbannade minuter, åt skogen!, av min dyrbara tvättid. Dessutom måste jag städa maskinen, köra den utan tvätt och sen tvätta om allt igen.
Jag blir galen!

6 kommentarer:

Anna Kaya sa...

Åh... jag känner frustrationen!!! Tyyyypiskt!

Men så där är det. Tyvärr. *asg*

Kram,
AnnaSv
http://annasv.blogg.se

Kaos-Anna sa...

Näää fy faaaaaaaaaaaan.
Stackars dig!
Försök att överleva.
Love you.
Kram.

Unknown sa...

Stackar liten och stackars tv�ttmaskinen!

Ang�ende s�ngen s� tror jag att det slutade p� 1995 inklusive frakt!!! Jag har inte f�tt fakturan. Men jag fick 20% p� s�ngen efter ett bes�k p� Formex i h�stas. Om du v�gar v�nta s� kommer den s�kert p� REA snart!

[attle] sa...

annasv - ja, bloggen osar av frustration just nu, antar jag...

kaosan - Försöker. Försöker. Love you too!

liten syster - och stackars mamman! ;-) Det låter som ett riktigt bra pris! Vi får se, vi får se. Ska prata lite med min T :-)

Fem i familjen sa...

Hej! Fick tips om denna blogg, som heter samma som vår egen, hihi. Så nu passar jag på att säga hej.

Gelekulor i tvättmaskinen är skit, har varit med om detsamma flera gånger, och man blir helt toookig över allt dubbeljobb.

[attle] sa...

fem i familjen - oj, en namne-blogg, vad konstigt på nåt sätt :-)
Ska kolla in er. Välkommen hit!