onsdag, januari 16, 2008

the next level

Tage, den klätterapan, har tagit sitt klättrande till nästa nivå.
Han har härmed insett att man kan flytta på klättersakerna och på så sätt nå oanade höjder i hemmet.

Idag har han ihärdigt flyttat på kökspallen till köksbänken för att nå allehanda saker som finns där. Jag har tagit ner honom och flyttat tillbaka pallen. Och Tage har puttat iväg den igen.
Så här har vi hållit på. Fram och tillbaka.
Aningens tröttsamt, tycker jag.
Skitkul, tycker Tage.







5 kommentarer:

Yogamamma sa...

Shit, du har också en klätterapa. Jag känner igen det där. Allt för väl :)

[attle] sa...

yogamamma - Jajjemänsan! Han har klättrat länge, men att flytta sakerna började härom dagen :-) Det gör att man som förälder måste tänka ett steg till :-D Svårt det här!

Anonym sa...

Duktig kille! =)

Ja, man får tänka till och möblera om en del när man har en liten klättrare.

Kram,
AnnaSv

[attle] sa...

annasv - absolut! Han är faktiskt otroligt klipsk denna lilla herre. Jag tycker han verkligen har fattat meningen av det här. Målmedveten :-D

Mitt liv -precis som på film sa...

Fantastiskt vad de små liven kommer på! Ja, det är inte lätt att vara förälder i ett sådant läge kan jag tro och tänka på alla risker som finns. Men det fixar du! :-)