torsdag, januari 31, 2008

tänk varm, fluffig och nytvättad

På min födelsedag fick jag ett kort, av min syster m familj, där det stod att jag fick valfri produkt, för en viss summa, från Tax Freen på Arlanda (eftersom min syster m familj plus mamma skulle till Thailand dagen efter)
Jag sa att jag gärna ville ha en schyst parfym, och om det blev för svårt så ville jag gärna ha en Biotherme ansiktscreme.
Min syster sa bara -Okej. Sen hörde jag inget mer.


Idag fick jag min present:


Och jag blev verkligen kanonglad!!!
Jag har sneglat på den här flera gånger men insett att den är alldeles för dyr för min plånbok. Min syster visste inte ens om det här utan tyckte den skulle passa mig.
Hon känner mig, min älskade syster.
Och ni kan ju bara gissa vad gott jag går och luktar här hemma.

blush står det så här:
"Tänk varm, fluffig och nytvättad!

Clean Fresh Laundry har samma fräscha doft som din nytvättade favorittröja, med inslag av brasiliansk apelsin, vit jasmin och mexikansk lime kan du dofta så härligt hela dagen... "

Det ni!

5 kommentarer:

Kaos-Anna sa...

Nu kommer du alltså inte lukta turk på burk mer...
Ha ha ha.

Jag har själv varit sugen på den där.
Jag ska sniffa på dig på onsdag.
Men inte amma ;-)

mallan marushka sa...

Du är SÅÅÅ värd det , honey!!!!

Men sluta för guds skull att läskas. Tänk på stackars mig som får lägga alla pengar på en diskmaskin ;)

Har lagt in bilder på iaf två rum i bloggen nu.

[attle] sa...

fru kaos - tack för den liksom! du får ju för fan säga nåt!!! ;-D
Tack för att du inte tänker amma, det är jag väldigt tacksam för. Hahaha!

mallan - vet inte om jag är värd det, men det luktar gott :-) Diskmaskin är tråkigt att betala, men guld värt! Ska kolla dina bilder!

Anonym sa...

Åhhh! Jag måste gå och "sniffa" på den där, tror det skulle passa mig. Finns den på Åhléns typ eller måste jag gå på fina NK? *s*

Vilken snäll syster du har!

Kram,
annaSv

Mitt liv -precis som på film sa...

Så ny frisyr, två nya trevliga pocketar att läsa och så går du där hemma och doftar ljuvligt :-). Livet leker! :-) Vilken gullig syrra du har som tänker på dig!