tisdag, mars 18, 2008

ärligt?!

är det bara på mig det står upp i halsen och framkallar kräkkänslor???
Kan människan lägga av nån gång?!
Läs här!

Tur att man i allafall inte tvingas titta på skiten. Tur att det är valfritt. Annars skulle jag nämligen . På riktigt!
Jag höll på att bara av en bussfärd en gång i tiden.
Busschauffören tyckte tydligen att det var en bra idé att stoppa in ett jäkla Rhapsody in Rock-kassettband i bussens stereo och dra på hög volym på en bussfärd som varade i över 60 min.
Oh. My. Fucking. God.
Ett galet jävla pianoklinkade och hysteriskt skrålande sång i hela s-e-x-t-i-o minuter! Tortyr på hög nivå.
Jag ryser vid bara minnet. Ryyyser.


"Robert Wells förklarar att "Rhapsody in Rock" lever efter den hemmasnickrade devisen "less is less, more is best"."

Nu kräks jag.

4 kommentarer:

Yogamamma sa...

Haha, jag har för länge sen valt bort att lägga energi på den där skiten. Faktiskt. Det är inte värt det.
Tänk på något annat istället ;)

[attle] sa...

yogamamma - du har så rätt! Det bara vällde över när jag i godan ro satt och läste DN och snubblade över den notisen :-)

mallan marushka sa...

men frågan är ju varför du satt på en buss i en timme?

[attle] sa...

mallan - är det möjligtvis så att du retar mig för att jag är körkortslös? Jajaaa, jag ska ta det där kortet nån gång. Sen. Senare. Det här var ganska många år sedan på väg till svärisarna.