tisdag, mars 11, 2008

snack av vikt? antagligen inte.

Jag brukar ju inte direkt viksnacka här.
Men, nu är jag så himla less. Jag har väl hamnat på nån sån där löjlig "platå".
Det händer ju ingenting känns det som! Magen är puffig och svullen, jeansen stramar fortfarande. Jag är så töntigt otålig och vill att det ska bara rasa av mig kilon vecka efter vecka. Jag menar, det finns mycket som kan rasa av, om man säger så. Jag är ingen sticka som står här och gnäller över nåt ynka kilo. Neeejnej.
Jag tycker jag sköter mig bra ändå, men ändå visade vågen mer än någonsin (kändes det som) imorse.
Jag räknar mina förbannade points, trixar och fixar, körde spinning i söndags (bara en sån grej!), promenerar, pimplar vatten osv osv osv.
Bah!

och jag vet att jag faktiskt varit "duktig" som gått ner 8,4 kg hittills. Men, mycket vill ha mer.
Otålig? Jag?! Absolut inte !

5 kommentarer:

Kajsa sa...

Fyfan för när det går trögt. Snabbt ska det gå! Kilona ska bara flyga av! Det är ju då otroligt tråkigt att hålla på i all evighet. Vara duktig jämt. Men det lossnar säkert snart, trots att det känns motigt.

[attle] sa...

kajsa - Vi får se vad vågen på Viktväktarna säger ikväll. Känner mig inte lika svullen idag faktiskt. Men det är motigt när det segar. Tack för svar!

Anonym sa...

Platåer är inget kul. Men tyvärr rätt vanliga...

Det finns bara en sak att säga, ge inte upp! Fortsätt kämpa fastän det är tufft. Mät dig i stället för att stirra dig blind på vågen. Köp något fint åt dig själv som present för att du varit sååå duktig och gått ner över 8 kg! Det är ju massor!!!

Peppkramar,
AnnaSv

Anonym sa...

Platåer är inget kul. Men tyvärr rätt vanliga...

Det finns bara en sak att säga, ge inte upp! Fortsätt kämpa fastän det är tufft. Mät dig i stället för att stirra dig blind på vågen. Köp något fint åt dig själv som present för att du varit sååå duktig och gått ner över 8 kg! Det är ju massor!!!

Peppkramar,
AnnaSv

Ina sa...

Det där med platåer är inte kul. Så nu väger jag mig bara varannan vecka. Det känns bättre så. Dessutom diffar vågen beroende på vilken tid i månaden det är för mig. Det kan vara väldigt stor skillnad.

Trevlig blogg förresten!

Http://www.inasinsikter.blogspot.com