måndag, april 21, 2008

mjukstart

Fick en fridag hemma idag, inget jobb.
Imorgon jobbar jag halvdag och på onsdag är jag ledig. Så, jag mjukstartar veckan.
Hemma helt själv. Känns lite ovant och konstigt.
Fast, jag plockar, gör rent akvariet, städar, tvättar, dammar och tvättar/städar undan alla vinterkläder ner i källaren. Snart ska jag ta en promenad och köpa såpa. Planerar att skura golven.
I eftermiddag ska jag på spinning och core. Ett av de lokala gymmen ringde upp och erbjöd gratisträning. Jomantackar!
Så, alltför mjukt och slappt är det förstås inte...
Jag ligger ju inte direkt och pillar mig i naveln på soffan.
Såklart.

2 kommentarer:

Yogamamma sa...

Känner igen det där, så fort jag får lite tid över så fixar jag hemma. Typiskt mig. Men det är fan skönt att ha ordning och reda. Tycker jag. Och du också, verkar det som .

Anonym sa...

Underbart! Ensam hemma?! Vad är det?

*s*

Kram,
AnnaSv