lördag, april 26, 2008

på jobbfronten

så är jag nere på två jobb. Självvalt.
Jag tackade nej till att gå vidare med det tredje. Det som kändes minst intressant.
Tack för alla svar och tankar angående de olika jobben!
Nu har jag varit på tre intervjuer på det ena jobbet.
Det andra, jobbar jag redan på, via bemanningsföretaget jag är anställd av. Det är i den mest intressanta branchen, men det var det här med lönen.
Lite svårförklarad situation känner jag...
Så, ni får istället fästa era ögon på världens sötaste ungar:


mina ungar!

4 kommentarer:

Yogamamma sa...

Häftigt att vara så eftertraktad ändå. Du kanske kan slänga iväg något jobb till mig också, när du ändå är på gång?
Och världens sötaste ungar har du också. Kan det bli bättre?
Kram och hej på ett tag, imorgon drar jag till USA i tio dagar!

Anonym sa...

Vilken härlig bild! Man blir glad av den!

Lycka till med jobberiet!

Kram,
annaSv

mallan marushka sa...

ja du har ju världens sötaste ungar iaf...
Eftertraktad och älskad är du också!

Lyllos lyllos dig.

Puss på dig!

[attle] sa...

yogamamma - Det är skönt att känna sig lite eftertraktad när jag i stort sett stått stilla i min "karriär" i ca. 6-7 år. Livet flyter fint nu, känns skönt!
Ha det bäst i Amerikat!

annasv - eller hur. Fånler av mina underbara ungar :-)

mallan - Underbar och älskad av alla ;-P Puss