söndag, april 06, 2008

smittad?

blev så ruskigt sugen på spinning idag. Ruskigt sugen på att träna över huvud taget.
Vad gör man när man inte har träningskort?
Jo, man ringer närmaste SATS och säger att man är lite sugen på att testa att träna hos dem. Att man kanske funderar på att bli medlem.
-När vill du komma? frågar de
-Vad sägs om spinningpasset idag kl.17? sa jag
-Vi bokar in dig, välkommen!

Så, idag blev det 30 min spinning och sen 30 min core direkt efteråt.
Så förbannat roligt och skönt!
Jag ska dit på torsdag igen kl.17, same same. Efteråt ska jag träffa en medlemsrådgivare.
Jag funderar seriöst på att bli medlem. På riktigt.
Kan det vara så att Anna's tränomania smittat av sig?

4 kommentarer:

Ina sa...

Att bli medlem på gym och börja träna regelbundet är lätt det bästa beslutet jag tagit det senaste året.

[attle] sa...

ina - det är så va? Jag måste bestämma mig. Det är nog endast månadskostnaden som får mig att tveka just nu. Och jag hoppas även att mitt träningssug består ;-)

Kaos-Anna sa...

Ja köp!

[attle] sa...

fru kaos - tvekar igen. Vi snackar ändå om 550 kr/månad. Femhundrafemtio kronor. Fast, om jag får nytt jobb med lite mer lön, kanske jag börjar fundera igen...