tisdag, juni 10, 2008

grönan

Igår var jag på Grönan med min familj. Min mamma, pappa och min storasyster. Den familjen alltså. Det var längesen sist vi var bara vi.
Vi åt middag, körde femkamp och åkte Berg-o-dalbana flera gånger om.
Det var så otroligt roligt!
Vi körde hästar, banka stubbar, boom ball, basket och luftgevär. Min syster vann, jag tvåa, pappa trea och mamma kom sist. Men, hon vann 2 kg kexchoklad istället.
Sen åkte vi vanliga Berg-o-dalbanan 2 gånger och nya Kvasten 2 gånger. Jag rekommenderar verkligen att åka Kvasten längst fram och gärna barfota. Så härligt!
Syrran försökte få mig att åka Fritt Fall (igen) Men eftersom jag ångrat mig alla 3 gånger jag åkt Fritt Fall, så gjorde jag det inte. Fegis.
Dessutom blir man inte lockad när folk kliver av gråtandes...

Det var ganska lite folk, solen sken och jag kände mig helt igenom lycklig.
Ett riktigt lyckopiller!

4 kommentarer:

Kaos-Anna sa...

Vad roligt!
Vi ska dit med Noel tänkte jag öven om jag tycker Grönan är så där....

Anonym sa...

fru kaos - ja, nästa gång blir det med barnen, helt klart! :-)

Ting sa...

Vi ska dit i morgon!
En heldag med barnen!
Åkband till alla! =O)

[attle] sa...

tingeling - hoppas att ni hade det bra!