fredag, juni 27, 2008

en dos syster, tack!

Min syster ringde mig i förmiddags och frågade om vi skulle luncha.
Självklart vill jag det!
Hon hade utnyttjat presentkortet från Toni & Guy , som hon fått av oss, så hon var i stan.
Det var en riktigt välfriserad syster och lilla sötEdvin jag lunchade med.
Det är verkligen underbart att ha en syster! Fantastiskt underbart!
En syster är the shit!
Jag har varit lite oggig och orolig de senaste dagarna. Tappat självförtroendet, deppat lite och så.
En dos storasyster och jag är back on track! Känner mig pigg, glad och full av liv igen.
Alla skulle behöva en dos syster ibland.
Vi träffas ofta annars också, med familjerna. Det är också jättemysigt.
Men, att få bara träffa syster (och Edvin) är en annan sak. En kick!
Jag älskar min syster!

6 kommentarer:

Kajsa sa...

Nä vet du vad, nu började jag på en så lång kommentar (precis som du härom sistens) så jag bestämde mig just för att lägga in den på min egen blogg för att inte skriva en roman här.. :)

Ting sa...

Jag önskar att jag också haft en syrra.
Nu har jag tre bröder.
Det är också bra.
Men inte på samma sätt inbillar jag mig.
Jag är ju inte en bror.
Det märks.

Ting sa...

Jag önskar att jag också haft en syrra.
Nu har jag tre bröder.
Det är också bra.
Men inte på samma sätt inbillar jag mig.
Jag är ju inte en bror.
Det märks.

Ting sa...

Jag önskar att jag också haft en syrra.
Nu har jag tre bröder.
Det är också bra.
Men inte på samma sätt inbillar jag mig.
Jag är ju inte en bror.
Det märks.

Ting sa...

Men fan vad jag tjatar då.

Anonym sa...

Jag vill OCKSÅ ha en syster! *avis*

Vad härligt det verkar vara att ha en syster som du har!

Kram,
AnnaSv