torsdag, augusti 07, 2008

HT 2008

Inspirerad av Anna har jag nu lagt upp ett träningsschema inför hösten. Det blir ett tvåveckorsshema som liksom rullar på.
Det blir träning varannan dag, blandat Spinning, Spinning+Core och Body Pump.
Here goes:
v.1
mån: Spinning30+Core30 eller Body Pump55
ons: Spinning30+Core30
fre: Body Pump55 eller Spinning45
sön: Spinning30+Core30
v.2
tis: Spinning45 eller Spinning30+Core30
tor: Body Pump55
lör: Body Pump55

och så börjar jag om från början.

Tanken är att jag ska utnyttja 4 Sats anläggningar i min omgivning (omgivning = nära jobbet eller hemmet). Det känns som om det kan funka bra faktiskt. Är det nåt pass som jag inte kan vara med på kan jag köra stavgång och lite core hemma.
Kosten blir GI-VV dvs GI-inspirerad Vikt Väktarmat.
Då kör vi!

7 kommentarer:

Kaos-Anna sa...

Bra!
Shoot!

Yogamamma sa...

shit vad ambitiöst, men hur sjutton hinner du med?

[attle] sa...

fru kaos - :-) Det kan väl funka?

yogamamma - jag vet, när jag skrev ner det såg jag hur ambitiöst det ser ut. Det handlar mycket om träning innan jobbet eller på lunchen. För att det inte ska gå ut så mycket över familjen och tiden med dem.

Kajsa sa...

Säger som yogamamman, hur tusan hinner du det där?? :o Skulle aldrig kunna träna på lunchen, då behöver jag äta!

[attle] sa...

kajsa - efter träningen slänger jag i mig nåt snabbt. Jag gillar lunchträning för det känns så effektivt. Det får mig att känna mig smart också, att jag liksom klurat ut ett sätt som gör att jag inte kommer hem sent på kvällen och missar värdefull tid med barnen och T. Ja, jag är knäpp ;-)

Anonym sa...

Imponerande! =)

Kämpa på!

Kram,
AnnaSv

[attle] sa...

annasv - Tack, will do!