onsdag, september 17, 2008

these boots are made for walking

Jag har hittat stövlar!
Jag har hittat skinnstövlar som jag gillar, och jag har köpt dem.
Dyra historier, men jag gillar dem. För att inte säga att jag älskar dem!
Jag har kammat igenom hela stan på stövlar. Vitt och brett, dyrt och billigt.
Jag är petig med formen och oftast faller det på att de är för bulliga uppepå tån, eller har fel form framme i tån, eller icke tilltalande klack, eller för hög klack, eller osv osv osv. Jag sa att jag är petig va?
Men, tillsut hittade jag ett par jag gillade längst uppe i PUB, märket heter Via Vai. Nåt holländskt.
Nu ska vi ta oss an nästa projekt. Lästa ut dem. Jag har uppenbarligen alldeles för tjocka ben.
Men, då är det tur att man letat upp bästa skomakaren i stada som kan lästa ut dem minst 4 cm om jag vill. Det ni! Det är inte illa!

Material girl är lycklig!

Inga kommentarer: