måndag, september 15, 2008

en god vän

Anna ringde nu ikväll för att kolla upp mig.
Jag tror hon känner hur jag totalt tappat lusten, orken, gnistan för allt vad viktminskning heter just nu.
Jag känner att jag äter bra och tränar bra, men inget händer.
Står här totalt rådvill.
Ena minuten bestämmer jag mig för att köra GI. Nästa stund vänder jag och tänker att jag ska köra Vikväktarna, som vanligt.
Jag kommer inte fram till nånting. Jag vet varken ut eller in.
Jag vill bara tappa en jävla massa vikt.
NU! Helst igår.

Men, nu ska jag steka pannkakor. Love ska på sin heldagsutflykt imorgon.
Jag har VAB'at idag och ska jobba imorgon. T fortsätter VAB'et.

Jag förblir rådvill. Men, tacksam att min älskade vän Anna ringer och undrar hur jag mår. Det är gulligt. Jag blir glad av sånt. Anna är en god vän. En av de bästa. Så det så.

God Natt!

2 kommentarer:

Kaos-Anna sa...

Puss.
Du är bäst.
Tappa inte orken, om nio månader kommer tonårsröven. Typ.

Fredrik sa...

Tålamod...är jag rädd. Men kör på, du kommer inte ångra dig:)