onsdag, mars 25, 2009

700 och en flytt

"Hur går det med flytten?" är en vanlig fråga jag får just nu.
Flytten? Hmmm. Just det! Flytten!
Den hade jag nästan glömt bort mitt i all Kinareseplanering, Kinaresa och hemkomst.
Flytten. Flytten från Stockholm till suburb. Flytten från 86 kvm till 206 kvm.
Den mest omständliga flytt sedan urminnes tider.
The Flytt!
Hur det går med den. Jo, såhär: Den har blivit flyttad framåt helt sjukt många gånger att jag liksom tröttnat på nåt sätt. Vi har tröttnat. Jag har lyckats tänka bort den och fokuserat på annat. Imorgon är det tänkt att vi ska skriva papper med båda värdar. Med tanke på allt som hänt under denna flyttresa, ropar jag inte hej än.
Nä. Jag tror inte ett ögonblick på nåt av det här förrän våra namn står på alla de rätta ställena på alla olika kontrakt.
Så, ärligt talat vet jag inte alls hur det går med flytten faktiskt.
Den som lever får se.
Och.
Härmed har jag skrivit inlägg nr. 700.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till 700.
Sen blir det Grattis till kontrakt.
Sen igen blir det Grattis till flytt.
Och sen, sen, senare i år eller senast i år Grattis på 31-årsdagen.
PaP

Tjockalocka sa...

Grattis!

[attle] sa...

PaP - det där sista är det väääldigt långt kvar till. Jag är ju 30 knappt fyllda :-)

Tjockalocka - Tack!

Kattis sa...

Jag tycker alltid att det är spännande att följa anda människors flyttar, även om de tar tid. ;o)
Jag vill ofta flytta.
Kärar ner mig i allt på Hemnet.
Tur (?) att maken är konserverad och aldrig vill ändra på nåt - så vi inte behövde flytta en gång i månaden...