söndag, april 05, 2009

förfall

Det var riktigt trevligt i fredags! Och, det blev sent. Och jag var full. Skitfull faktiskt. Minns inte ens sist jag var så full. Insikten kom på bussen på väg hem. Mådde sådär resten av de få timmar jag sov.
Igår var vi hemma hos syrran med familj. Det var (som alltid) jättetrevligt! Och, det blev sent. Men, jag var inte full i alla fall.

Jag har alltså inte sovit så mycket de två senaste nätterna. Det innebär att jag kommer vara körd måndag, tisdag och onsdag typ. Tur att jag jobbar halvdag på torsdag. Mina påsar under ögonen är fylligare än någonsin. Jag är inte purung längre. Jag är en sliten 30-åring ju.

Helgen har dessutom bjudit både hamburgertallrik och pizza. Vilket förfall.
Det finns det platser kvar på både Body Pump och Spinning i eftermiddag... Fan, det finns inga ursäkter. Jo, massor förstås! Men. Inga är godkända.

1 kommentar:

HUSnrNIO sa...

Kul med en partyhelg ju:D