onsdag, april 08, 2009

onsdag

Jag slängde mig hem från jobbet. Bytte kläder och for iväg till gymmet.
55 minuter Sats Power Step.
Hämtmat på vägen hem. Väl hemma, äta, prata, prata, prata. Dags att natta barn. På med alla pyjamasar. Pepp, lock och hot. Städar undan alla leksaker medans T borstar alla tänder. T fixar välling medans vi väljer bok. Läser Pettson och pannkakstårtan. Stoppar om och pussar alla godnatt. Hinner precis ut i tid. Till kl.21, onsdag. Gråta, skaka, älska, hulka, skratta. Greys Anatomy. Ja. Ja. Ja!
Men nej. Nej. Inte Greys.
Sketen jävla hockeykväll!
Jag hatar sånt!
T ser sin chans. Sin chans att få en fulländad Discoverykväll. Jippi.
Jag har suckat och stönat. Beklagat mig massor. Letat roliga stolar och andra saker på Blocket utan lyckat resultat. Läst alla bloggar. Uttråkad som f-n ändå.
Dumma ishockey.

1 kommentar:

kussen j sa...

Håller med dej!!! DUMMA DUMMA hockey!

Glad påsk!!!

Hoppas vi kan ses snart

påskpuss