måndag, juli 09, 2007

Min dag

Ja, när jag inte sitter och tänker på hur förändrade Spice Girls blivit... Moahahahaaa!

Jag har haft en rutten skitdag med mina underbara barn.
Jag har varit redo att kasta in handuken, säga upp mitt moderskap, sälja dem på Blocket, kanske Tradera? Redo att ringa dagis, erbjuda dem en jävla massa stålars för att ta tillbaka mina barn dagtid. Eller bara ställa frågan -Hur faaan orkar ni?!
Vissa dagar borde bara inte få finnas, de borde hoppas över från början, skippas, suddas bort innan de ens gryr. Idag är en sån dag.
Känner mig som en arg, ledsen, rutten psykomamma. De är ju för sjutton mina barn! Mina (och T´s) Hur blev de så här???
Har jag gjort nåt annat än skällt på mina bråkstakar idag?
Jo, jag har med lugn, mjuk röst försökt prata med dem, säga till dem lugnt, innan jag skällde.

Love och Elis fick godkänt på hörseltestet redan på BB, år -02 och -04.
Men, jag måste nog ringa Huddinge Sjukhus och meddela dem att deras apparatur inte fungerar. Hallå! Kolla upp ordentligt innan ni ger besked om att barn hör som de ska.
För mina barn hör definitivt INTE som de ska.
Och förresten, när jag ändå har er på tråden - Får man lägga in sig för lite renovering?
Sliten mamma var det här.
Prutt.




(nu sover de sött allihopa och då sitter man här och älskar dem galet mycket och förstår inte hur man kan bli arg på de underbara små liven. Mina älskade barn. Mina.)

1 kommentar:

mallan marushka sa...

Jag läste att managern satt bebis förbud på spice girls ;)
Yiiihh undrar why. rtänk dig 15 stycken vrålapor.
Jajja skönt att höra att inte bara mina barn är galna och utan hörsel...