torsdag, september 13, 2007

frustrerad, så frustrerad

ja, det är frustrerande att gå på stan när man själv har dåligt med cash.
Jag blir nästan förbannad. Nä, jag blir förbannad!
Det finns så sjukt mycket snygga saker! Höstmodet är sjuuukt snyggt! Färgerna, formerna...
Allt är extra snyggt och åtråvärt när man är nästan pank:
Onödiga, men ack så snygga, burkar i olika storlekar
snygga kuddar
snygga tyger
skitsnygga, helt onödiga, barnkläder
massor av snygga kappor och kläder till mig (iofs aldrig onödigt ;-)).

Var finns alla dessa vackra saker när man har pengar att spendera?! Då är de fanimig som bortblåsta!
Det rycker i shoppingnerven och jag blir galen!
Fan.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det där gör mig också förbannad!
Faan!
Trevlig helg! :-)

[attle] sa...

Trevlig helg till dig med!
:-)