tisdag, september 18, 2007

hallaballooo!

Imorse visade Tage att han numera kan klättra upp i soffan och glatt gräva i blomjorden i blomkrukorna. Inte så kul, tycker jag.

Jag har hittat honom på datorbordet, knattrandes på tangentbordet. Där ser man. Han kan alltså klättra upp på pallen vi har som stol.

Han har ramlat ur Loves säng. Hoppsan. Han behärskar alltså att klättra upp där med.

Idag har jag även hittat en liten hot wheels-bil i bestickkorgen i diskmaskinen när jag plockade ur det rena porslinet. Ojdå. Nåja, den är ju i allafall väldigt ren.
Jag tog till och med kort på bilen.

Jag misstänker den lilla tomten med ca 6 tänder.

Det blev tyst när storebröderna ville kolla på film. Tage har då klättrat upp i Laminofåtöljen för att titta, men somnat, med gamnacke och allt. Sönosen.
Det tog jag också kort på.

Så, tänkte jag: Jag laddar över bilderna för att visa i bloggen.
Men, nån har tydligen sugit på överladdningssladden så att koppartrådarna har ergat i den så man kan inte ladda över bilderna. Fan.

Jag misstänker 6-tandstomten igen...

2 kommentarer:

Tjockalocka sa...

Och en sextandad teskedsgumma/Sune Mangs-look-alike har sugit på min mobil så att den tror att headsetet är i konstant och därför hörs inget ljud i själva luren. Enda alternativet är att koppla på högtalare, och det är ju... intressant att tala så i mobil ute på stan.

[attle] sa...

jennie - hahaha! Ja, det måste vara väldigt intressant. För dig och fin omgivning :-D