fredag, september 28, 2007

piss och pest och senapsgas!!!

Här kommer ett officiellt uttalande till min vän Fru Kaos.

Skriv upp fest nr.31 (ungefär va?) i ordningen som bangad.
Jag mår skitpissigt och ska till Vårdcentralen idag, men inser att jag inte kan komma på THE Party imorgon.
Min päron var bokade för barnpassning men jag tror ärligt talat att de inte ens vill ta i oss med tång eftersom de far till Teneriffa på tisdag och jag tror inte att de vill ligga däckade med vår feber, ont i kroppen/alla leder och halsont utan dess like, där.
Jag meddelar dig här eftersom du så ivrigt pratar i din telefon där hemma.

Bifogar en liten visa vi kan sjunga på.
Sjungen av Magnus och Brasse en gång i tiden och passar mycket bra in nu:

Din satan ...
satan ...
du din satans helvetes jävla skit!
Din jävla skit;
Bondlurk, läbbiga skurk,
ynkliga parasit!
Pottsork, snuskiga stork,
din ruttna rot, din fulla kork!
Avskum, spattig och krum,
du är så jävla dum!
Din usla gam,
din slemmige torsk,
förnicklade pappskalle,
skunk, förbanne mig,
lägg ägg, slibbiga drägg
skitstövel och bandit!
Slashas, ditt vidriga as,
piss och pest och senapsgas!!
Sopprot, helidiot, fan vad du bär emot!
Din sabla bock, ditt feta arsel,
våga dig aldrig mer hit!
Attans skitstropp, hörru din
saaaa, saaaatan,
helvete,helvete, helvete, helvete,
helvete, helvetes jävla skit!


Jag provar att ringa dig snart igen.

1 kommentar:

Kaos-Anna sa...

Jag är inte förvånad.