måndag, september 24, 2007

stenmark = humor!







Jag tycker det är skitkul!!!

7 kommentarer:

Tjockalocka sa...

Ja!!

Kaos-Anna sa...

Jag tycker in te det ärså kul, men det är nog för att jag inte fattar...

Anonym sa...

Jag tycker det är otroligt roligt. Precis min humor. Helt malplacerade repliker i helt bisarra miljöer.

Kaos-Anna sa...

Tomas fattar inte heller.
Tur att vi som inte fattar gifte oss ;-)

[attle] sa...

Man har helt enkelt bara olika humor. Man går igång på olika saker :-)

Kaos-Anna sa...

Ja men VAd är det som är kul? kan du förklara...jag vill gärna veta.

[attle] sa...

Jag tycker det är roligt med det malplacerade. Den ena var eld och lågor, och så spinner han istället vidare på att en sitter och tittar ner i golvet. Det är skruvat roligt!
Man metar inte ur ett badrumsfönster, och hans mamma tror på på nån slags mening med livet. Det är roligt! Det är malplacerat och lite mörkt roligt.
Jag skrattar högt åt de här.
Men jag är uppvuxen med en pappa som böjer och bänder ord till vitsar och ordlekar. Och jag lever med T som har ganska sjuk humor. Man blir väl smittad antar jag :-D
Jag gillar även snubbelhumor, men varför jag gillar det kan jag inte förklara. Jag antar att humor är så, helt olika och svårförklarad.