tisdag, september 04, 2007

Va faaan

jag och en kompis jagar gamla bekantskaper på Facebook och jämför vem som har flest vänner och hon vinner. Det gör inget.
Men. Vi har addat en gammal klasskompis från gymnasiet och han har godkänt henne men inte mig!
Va faaan!
Skitsamma.
Alltså, jag skiter verkligen fullständigt i honom. På riktigt. Han var värsta slemmiga killen då (och säkerligen nu med, ryser till och med lite vid minnen)
Det är bara grejen.
Förresten har jag nästan tröttnat på Facebook. Så egentligen är det ännu mera skitsamma.
Ja, jag är ombytlig, men det har jag väl redan sagt?

3 kommentarer:

Kaos-Anna sa...

Hahha...menar du Salsakungen?
Jag tror han gillade mitt snobbkort, Östermalmsräv som han vill vara ;-)

mallan marushka sa...

vänta bar tills jag hitar allt roligt på facebook.
Idag har jag pokat för första gången fast jag iunte ens fattar vad det är....

[attle] sa...

Fru Kaos - Ja, det är Salsakungen. Jävla mupp! :-)

Mallan - jag har både addat och poke´at snubben ifråga. Det sista mest för att retas. Vet inte heller riktigt vad det innebär :-)