onsdag, september 05, 2007

Ska vi byta grejer?

Ska vi
Ska vi byta grejer
Ska vi byta grejer med varann?

Jag byter en Micki-spis mot en mattebok.
Micki-spis mot en mattebok, mattebok mot en Micki-spis.

Jag sålde barnens Micki-spis snabbt och lätt igår.
Idag letar jag en mattebok inför kursstart på måndag.


en annan sak.
Jag anser mig vara en av familjens mest stillasovande. Dvs jag rör mig inte så mycket i sängen, när jag sover.
Men, varje dag måste jag flytta upp min bäddmadrass, den glider alltid ner lite och ut lite från mitten.
Behöver ni det? varje dag?
Tanken bara slog mig igår när jag flyttade upp madrassen. Tycker det är lite konstigt...

2 kommentarer:

mallan marushka sa...

jag anser mig ha rätt till en säng, kan du då förklara för mig hur jag kunde vakna i astrids säng med gretas kissiga täcke på mig????
Tur för lillan att hon somnat om för jag smet därifrån snabbare än kvickt....

[attle] sa...

ahaa, så du tycker att jag ska vara glad över att jag öht får sova i min egen säng ;-)