lördag, oktober 27, 2007

lördag dag

Vi drog snabbt som blixten till Ikea och var där 15 min efter öppning. Överplanet på parkeringen fullt. Folk måste ju ha köat? Galningar.
Där drog vi runt, planerade och planerade.
Ikea kan driva en till vansinne på flera olika sätt.
Bland annat att sakerna man vill köpa, man planerat att köpa, är slut. -Kommer in nästa vecka.
Meh-åååh!
Det blev i allafall en lite kaosartad ikealunch med syster, man och underbara Edvin.

Sen blev det panikutryckning till T´s jobb. Jour, ger jourutryckning, ger extra kosing.
Efter det gav vi oss inte.
Neeejnej, inte vi inte.
Jag säger: Bauhaus, ca 1 timme.

Pizzamiddag väl hemma.

Jag känner mig helt slut.
Då kom jag ju på.
Jag gick ju upp så tidigt imorse.
Kanske därför jag känner mig helt slut. Så slut att till och med fogarna värker (neeej jag är inte gravid!)
Kanske.
Kanske inte.

5 kommentarer:

Kaos-Anna sa...

Fogarna!???????????????????????????

[attle] sa...

Ja, jag känner mig lite trött...
Moahahahaaa!
Nej, jag får fortfarande ont i fogarna ibland efter den senaste graviditeten, du vet. Blev sjukskriven just pga fogarna.
Inte gravid vad jag vet :-P

Kajsa sa...

Haha, tänkte det samma.. är det en hint?? Men kanske inte då. Har hört att det kan hänga kvar ganska länge, tyvärr.

[attle] sa...

oj, alltså. Det var mer "oj, vi har gjort så mycket att jag till och med fick ont i mina gamla fogar", var inte meningen att hinta eller vara kryptisk eller så.

mallan marushka sa...

mohahhahahahahaa
sex månader pyttsan, det är du som ärt du som ärt du dududud
hahahahaaa

Kram
M