tisdag, november 27, 2007

Exklusiv Spa- och Skalpmassage

En skön peeling för hela kroppen som avlägsnar döda hudceller och gör huden mjuk och len. Därefter får du en Spa-massage med en mineralrik kräm och en valfri aromatisk olja som efter massagen får verka på kroppen. Under tiden får du en ansiktsrengörning samt en skön ansikts och hårbottenmassage.
(ca. 2 tim)

Det har jag fått idag.
Det var underbart skönt!
T hade bokat in det åt mig. Underbara T!
Så, imorse for jag iväg själv, helt själv. Kändes nästan vingligt att gå utan vagn ;-)
Efteråt hämtade T och Tage mig.
T for och jobbade medans jag och mini T åkte till ÖF.

2 kommentarer:

Kaos-Anna sa...

T är ju grym.
Du, jag tänkte, vill ni inte komma hit på lördag?
Jag är ensam hela helgen och det vore kul med besök.
Jag kan bjuda på något småvarmt.
Så kan ungarna leka.

[attle] sa...

fru kaos - han är grym! :-)
Tack för den mycket lockande inbjudan, men min mamma fyller år och T ska på svensexa, så vi är till och med dubbelbokade.
Men gärna en annan gång!
Puss