fredag, november 02, 2007

fredag

Vi fick tid hos jourmottagningen igår kväll.
Misstrodde faktiskt Love lite där med örat, som han sa att han hade ont i. För han bytte sida med ontet lite då och då.
Men, jag fick mig en knäpp på näsan.
Love har öroninflammation. Vänster öra.
Tage har öroninflammation. Vänster öra.
Så, nu har vi lagt ner en halv förmögenhet på mediciner.
Jag konstaterar lite krasst:
-Det blir inga fler barn, det är ju för himla dyrt när de blir sjuka!
:-D
Skämt åtsido.
Stackars barn, men jag måste säga att de är väldigt pigga ändå.


PS. Vetebullarna blev kanonfina, och kanongoda. Jästen fungerade finemang!



GRATTIS Noel 3 år idag!!!

3 kommentarer:

Kaos-Anna sa...

Öroninflammation suger.
Noel har numera plaströr, och det är vi jävligt glada för.
Hoppas killarna blir bättre snart. men fick Love pencilin också?
Dom brukar inte ge till barn över 2 år.

[attle] sa...

fru kaos - Ja, han fick också penicillin. Är det nåt nytt? Det där med inget penicillin? Jag var ju själv öronbarn när jag var liten, och jag fick massor av penicillin trots att jag var över 2 år... Är nästn uppvuxen på Kåvepenin ;-)

Yogamamma sa...

men nu får ni krypa upp i soffan, hela familjen och frossa i goda vetebullar. Trevlig helg!