torsdag, november 08, 2007

Presentdags!

Kom på att vi känner en massa folk som fyller år denna, enligt mig, årets andra-tråkigaste månad. På första plats ligger februari.
Nåväl, ska faktiskt räkna ihop alla...
Hela 8 stycken på första halvan av november:
Svärmor och en barndomskompis
Noel
Molly, barnens kusin
Loves dagiskompis
Tore, kompisson
Fru Kaos
Astrid, min guddotter

Jag börjar genast fundera.
Är de valentindags-barn?
Eller så är det fler än jag som tycker februari är en trist månad och skapar det lite mysigt istället. Hahaha!

Jag ska sluta spekulera i andras kärleksliv. Fast folk har gjort det mot mig hela mitt liv, eller om mina föräldrar. (Jag, syrran och pappa fyller år på samma dag, nyårsafton, av alla dagar. Efter att första chocken lagt sig har mååånga spekulerat i om mina föräldrar firar nån speciell dag i april. Kul-kul.)

Åter till rubriken.
Presenter. Det måste införskaffas presenter till pojke 5 år, flicka 3 år och flicka 2 år.
Idag börjar jag jakten.
Några schysta förslag?

5 kommentarer:

Kaos-Anna sa...

Koncentrera dig på fru koas present

Li-Mak sa...

Gud vilken charmig familj ni verkar vara... Mysig blogg.
Länkar till dig om det är ok?
Kram linda

[attle] sa...

papperochpenna-linda - Tack! klart du får länka, ska genast kolla in din blogg! :-D

[attle] sa...

fru kaos - självklart, självklart.

Anonym sa...

din guddotter är "marsbarn"