torsdag, november 08, 2007

True love

Jag har stressat runt i Globen, fram och tillbaka i butikerna sökandes efter bra presenter.
Jag har klarat av de flesta presenter.
De var lite fler än jag räknat med, nu har jag bara en kvar. Som att julhandla nästan.

Skyndar mig hem för att slippa släpa med kassarna hubert till dagis. Hinner ta en liten kaffe också. Kollar datorn lite.
En Notepad-ruta är öppen. Ett meddelande som lyder;

"Ang. bloggen
faschinerande stavas fascinerande
/Puss T"

T vet hur mycket jag hatar felstavningar, speciellt gjorda av mig.
Så, han läser min blogg, loggar in på vår hemdator från jobbet och rättar mig.
Är det inte kärlek så säg?!
Hahaha!

En annan sak om T: Jag kan faktiskt meddela att han bytte alla däck på 17 minuter igår. Det tycker jag är jäkligt imponerande!
Han kanske kan platsa i Ferraristallet. Det vore nåt det.

5 kommentarer:

Kaos-Anna sa...

Tomas har mitt lösenord så han går in coh rättar min invandrarsvenska...

[attle] sa...

Hahaha!

Anonym sa...

Hatar också felstavningar! Och jag håller med, det är kärlek att rätta sin sambos blogg!

Kajsa sa...

Nja, det där med ferraristallet känns tveksamt. Även om din man säkert är bra och trevlig på alla sätt så byter ferraris mekaniker däck på några (ca 7) sekunder!! Då är de visserligen flera, men ändå. ;-)

[attle] sa...

kajsa - nu snackar vi för hand, tänk vad han skulle göra med maskin... Hahaha!