fredag, december 14, 2007

en irriterande sak

Imorse tog tvättlapparna slut.
Jag avskyr när tvättlapparna tar slut innan man köpt nya.
De tog slut imorse när jag sanerade efter en kissblöja.
Nu när de är slut, tror ni inte att Tage dragit av tre rejäla, stinkande bajsblöjor?! Jajjemänsan!
Som om han vill jävlas med den tvättlappslösa modern.
Jag kan inte minnas att han drog av såna här hemska poopblöjor igår, när vi hade tvättlappar kvar.
Nu får jag ta till hushållspapper. Det går inge bra att ta hand om bajsrumpa med hushållspapper.
Sånt här irriterar mig.

8 kommentarer:

Kajsa sa...

Stoppa honom i duschen och spola! Det brukar jag göra.

Yogamamma sa...

jag säger som Kajsa - ner i badkar eller dusch. Eller handfat.
Brukar funka här.
Trevlig helg!

Hanna sa...

Jag kör också Una ner i handfat/badkar och spolar rent när det behövs.. Vilket kan behövas även fast det finns tvättlappar hemma.

Kaos-Anna sa...

Fast ovandstående är ju så jävla jobbigt...blir ju ett jäkla projekt.

[attle] sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
[attle] sa...

Tack allihopa för stöd under irriterade tider!
Jag brukar också spola av i handfatet, gjorde det alldeles nyss faktiskt trots nyinköpta tvättlappar :-)
Det var nog mer oplaneringen jag blev irriterad på :-D

Anna Kaya sa...

jag håller med om att det är där med bristen av planering som är det som stör mest! Jag kan reta ihjäl mig på saker som jag t.ex glömt köpa fastän jag kan klara mig utan egentligen.

=)

Kram,
AnnaSv

Helen sa...

Ja usch och blä när ens lager sinar.