fredag, januari 11, 2008

en äkta man

Ikväll har jag satt upp alla fotografier ovanför våra nya byråer. Mätt, räknat, hamrat och spikat.
Det blev ganska bra.
T har kollat om en gardin passar i sovrummet, provhängt den, strukit den, och hängt upp den igen, kollat sin vikt, allt samtidigt som han tittar på Let´s Dance.
Macho, macho man.

Ena dagen byter han däck på bilen. Andra dagen köper han nya skrubbvantar. Tredje dagen beställer han tyg från Finland.
En fredagskväll stryker han och hänger upp gardiner.

Jag älskar mångfalden. Jag älskar mannen.

8 kommentarer:

Kaos-Anna sa...

Jag älskar också den mannen.
Men inte på samma sätt som du...haha...får vi hoppas.

Yogamamma sa...

ja du, den där mannen känns det som jag också älskar :)

Kajsa sa...

Åh, låter som en härlig man. Hoppas han läser din blogg. :)

[attle] sa...

till alla - Hahaha!

CATOVENTURE sa...

Bra!

T kanske har lust att haka på vid nästa orchidékurs?

Anonym sa...

Jaa! Det är så det ska vara ju! Grattis :)

Mitt liv -precis som på film sa...

Wow vilken man! Han kanske kan komma över och lära min sambo ett och annat? :-D

[attle] sa...

mr cato - ingen dum idé! :-)

linda p - tack! eller vad man ska säga ;-D

mitt liv - Hehehe!