fredag, januari 25, 2008

helg

Fredag är här. Dagen har varit ganska lugn eftersom jag gav efter för barnens lust att spela datorspel efter lunch. Efter en stund begav vi oss till grannhuset för lite lek och fika. Mycket trevligt!
T tog hem McD-mat åt ungarna och blev därmed superpoppis.
Nu bolibompas det, sen nattning. Efter det middag för mig och T. Sen Let´s Dance.

Imorgon kommer mina föräldrar och tar barnen.
Jag och T ska gå på stan. Själva.
Sen kanske vi tar en lugn lunch. För oss själva, lite sådär.
Gör stan lite mer. Själva.
Sen, kanske middag. Kanske bio. Kanske bara tar det lugnt. Vet inte vilken ordning där. Men, bara vi. Jag och T. Själva. Barnfria.
Vi ska dricka skumpa. Fira våra 10 år.
Sen avslutar vi lördagen på Hotell. Helt själva.
På söndagen ska vi äta frukostbuffé i lugn och ro. Kanske prata lite tyst, läsa tidningar utan att avbrytas hela tiden. Bara vi. Jag och T. Själva. Barnfria.
Ladda batterierna, som man brukar säga. Ni fattar.

Sen åker vi väl hemåt och dyker in i kaoset igen.
Men, det tar vi då.

6 kommentarer:

Kajsa sa...

Åh, ni kommer få lappsjuka! ;-) Närå, låter supermysigt. Blir lite avis. Kanske borde planera in nåt likande snart.

Kaos-Anna sa...

Men inte Annafria...mohahahaha ;-)

Hanna sa...

RATARATARAAAA!
Have fun ;-)

Anonym sa...

Åhhh, vad underbart det låter! Hoppas ni njuter för fullt! =)

Kram,
AnnaSv - avis

Anonym sa...

Åhhh, vad underbart det låter! Hoppas ni njuter för fullt! =)

Kram,
AnnaSv - avis

Mitt liv -precis som på film sa...

Det låter mysigt! Ha en bra helg! Kram Annelie