fredag, februari 29, 2008

det börjar närma sig...

bara en månad kvar.

Idag har jag köpt jobbkläder.
Det känns helt konstigt.
Tage sov i vagnen medans jag provade jobbkläder. Jobbkläder för mig är kostym. Eller kallas det kanske dräkt för kvinnor? Nåväl, kavaj och byxor.
Jag hittade en jag gillade riktigt mycket. Svart såklart. Dessutom kunde jag köpa i en storlek mindre än förut - det känns förbannat bra!
Sen köpte jag två svarta linnen och en svart finstickad tröja också.
Färgglatt värre ;-)

Nu ska vi äta lunch, lite sent. Sen ska jag ringa en hemligt samtal. Hihihi!
Ha en skön fredag!

4 kommentarer:

Kajsa sa...

Va?! Vadå "hemligt samtal"?! Så får man inte skriva! Berätta berätta!

Anonym sa...

Jaaa, berätta!

Grattis till nya (och mindre) jobbkläder!

Kram,
annaSv

Yogamamma sa...

nu säger jag som någon skrev på min blogg "du får inte säga a utan att säga b"
Jag vill också veta vad det där hemliga samtalet handlar om.
Med en gång!
:)

[attle] sa...

kajsa - jag berättar kanske inom kort ;-)

annasv - Tack!

yogamamma - okej, kan avslöja att det är lite jobbrelaterat då ;-)