måndag, mars 03, 2008

film

Min pappa har frågat mig flera gånger om jag sett "Gone baby gone" än.
Och det har jag inte gjort.
Pappa sa "-Sen den"
Så igår såg jag den. Gone baby gone.
Den var bra, tror jag. Jo, det var den. Men.
Jag blev fruktansvärt ledsen, fruktansvärt illa berörd och väldigt illa till mods. Jag grät och grät och grät. Jag fortsatte gråta när filmen var slut.
Det var längesedan jag grät så här mycket över en film.

Min pappa sa också "-Gjorde han rätt?"
Det är en svår fråga och det grät jag ännu mera för.
Så, idag har jag gråtpuffiga ögon och tankarna snurrar i huvudet.

3 kommentarer:

Anonym sa...

låter som en sevärd film... ska kolla upp den.

Kram,
AnnaSv

[attle] sa...

annasv - tydligen blev jag väldigt berörd av filmen. Min pappa, mamma och min syster grät inte. Jag vet inte vad som hände... ;-)

Kaos-Anna sa...

Jag grät inte. Såg den nu. Jag tycker han gjorde fel.