söndag, februari 03, 2008

mello

snart är det dags!
Det är många som väntar. Många som har stora förväntningar.
Melodifestivalen.
Jag är själv inte sååå intresserad. På riktigt.
Men, min kusin föreslog i somras, eller var det kanske i höstas, att vi skulle gå eftersom en av delfinalerna faktiskt skulle vara i Västerås. Klart man inte bangar.
Då kändes det som ganska mycket pengar för en föräldraledig morsa att slänga ut. Nu är det längesen och nu ska det bli lite kul med girls night out.

Min kompis Anna är nästan arg på mig.
Hon älskar Melodifestivalen! Hon kollar ju till och med på dem efteråt på dvd, om och om igen. Hon tycker inte att jag är värd det här eftersom jag inte är så intresserad. Hahaha!

Men, Anna, min vän!
Var lite vild! Var lite crazy! Våga skippa pointsen för en kväll! För...
Du kan ju festa loss på en sån här (se bild nedan) och ett glas vin framför TV´n:

det tar bara 6 minuter. Endast 6 minuter.
Medans jag njuter musiken live.
Deltävling 2. I Västerås. Carola kommer vara där. Jag kommer vara där.
Skynda dig till Ica Maxi Anna, de finns bara i begränsat antal.
Moahahahaaaa!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha! Vad de hittar på! *s*

Låter kul med melodifestival live, tycker jag som inte heller är helfrälst. ;)

Kram,
AnnaSv

Yogamamma sa...

haha, Anna får käka färdigmat på sex minuter och du får se Carola. Live.
Livet är rättvist ibland
:)

Kaos-Anna sa...

Jag håller med Yogamamman - livet är FAN inte rättvist.

Jag ska bjuda dig på en härlig färdigrätt.
Jag ska tvinga dig att äta två!

Kajsa sa...

*fniss* Fast om nu Anna är såå frälst så kan hon väl också gå på någon deltävling?

Kaos-Anna sa...

Kajsa det kan man verkligen tycka.
Jävla slöAnna som inte bokar biljetter i tid.