onsdag, mars 05, 2008

amen tjena!

enligt det otroligt seriösa programmet Fråga Olle, på Kanal 5, så blöder en kvinna 3 matskedar mens varje månad.
Amen tjena! Skojar de eller?!
Inte för att vara osmaklig, men jag tror faktiskt att jag är onormal i sånna fall...
Hahaha!


Annars då? Joråserruattdu.
Idag var de flesta ungarna tillbaka på dagis.
Jag har pratat mycket i telefon. En kusin, mamma, syster...
Mekat med personligt brev och CV och sökt tre olika jobb.
Pratat med förskoledamen på stadsdelsförvaltningen.
Promenerat i solen.
Och en massa andra saker...

Livet är livat.

2 kommentarer:

mallan marushka sa...

hörde också det där.
my ass
första dagen då eller???

shit sökt jobb alltså, duktigt.
själv fick jag just tillbaka en ansökan med informationen att det blir ingen tjänst öht.
Seriöst?

[attle] sa...

mallan - Precis! Jag fattar inte vad de menar. 3 msk - tsss.
Och, vad säger man på den...? Nämen, tack då! :-P