torsdag, mars 06, 2008

tjofadderittan!

Jag kommer i mina gamla jeans.
Jag kommer i mina gamla jeans.
Jag kommer i mina gamla jeans.
Jag kommer i mina gamla jeans.
Jag kommer i mina gamla jeans.
Jag kommer i mina gamla jeans.
Jag kommer i mina gamla jeans.
Jag kommer i mina gamla jeans.
Jag kommer i mina gamla jeans.
Jag kommer i mina gamla jeans.
Jag kommer i mina gamla jeans.
Jag kommer i mina gamla jeans.
Jag kommer i mina gamla jeans.
Jag kommer i mina gamla jeans.
Jag kommer i mina gamla jeans.
Jag kommer i mina gamla jeans!

Behöver jag säga att jag är glad över det?

10 kommentarer:

mallan marushka sa...

fy f-n vad du är bra
fy f-n vad du är bra
för anna kommr i jeansen
för anna kommr i jeansen
för anna kommr i jeeeeeanseeeeeen
fy f-n vad du är bra!!!!!!!!!!

[attle] sa...

mallan - HAHAHA! Tack, min vän! :-D

Anonym sa...

Fan va bra, Anna.
Jag skulle oxå ta på mig ett par gamla jeans häromdagen.... Det var ett arsle i vägen!!!

/Christel

[attle] sa...

christel - Tack! och ajdå med jeansen där ;-)

Kajsa sa...

Vad härligt! Klart du ska vara glad, du har ju jobbat hårt för det.

Yogamamma sa...

Ja, det är klart att du ska vara glad. Skitglad. Heja dig!

Anonym sa...

GRATTIS!

Heja du! Du är superduktig!!!

Kram,
AnnaSv

[attle] sa...

yogamamma - Tack!

annasv - men du då! Ännu mera än mig, du är ju bäst!!! :-)

Helen sa...

Förstår glädjen. Här går det åt andra hållet istället. Rotade fram ett par stora från förra graviditeten som jag använder så gott som alltid nu. Måste shoppa!

[attle] sa...

hilajn - eftersom jag älskar shopping ser jag bara det som positivt ;-D Hoppas du hittar nåt som passar länge, nåt riktigt bra favoritplagg!