tisdag, mars 11, 2008

törs man säga det?

Tage har fått plats på förskolan!!!
På den avdelning vi så gärna ville ha!
Det ligger mycket jobb och mycket pusslande bakom just den här platsen.
I dessa debattider törs man knappt säga det, men jag är glad.
Så, enormt glad och tacksam!

Jag är ju av den åsikten att alla familjer gör det bästa de kan och vad som passar just deras familj. Sen kan alla tycka olika. Men, alla har olika förutsättningar, befinner sig i olika situationer och har olika behov.
Ingenting är enkelt, men man gör ju det bästa av det man har!

5 kommentarer:

Hanna sa...

Ojojoj! Jag är också MYCKET GLAD över att Una har fått plats!
Som jag skrev på min blogg, så borde man som kvinnor/mammor försöka hålla ihop istället för att försöka ge varandra dåligt samvete och hela tiden försöka hävda oss som bättre än alla anda. Spöstraff!

mallan marushka sa...

Grattis!

Jag kan bara ana vad du kämpat ;)
Kommer att bli superbra för lille taggen!!

Kramkram

M

[attle] sa...

hanna eat world - Ja, grattis! Man kan tydligen få plats mitt i "terminen" i allafall :-) Och, ja, vi borde hålla ihop mer istället för att jämföra vem som är bäst.

mallan - Tack! ja, du vet ju hur jag är ;-D Alla skrattade lite och sa att det vi ville var i stort sett omöjligt. Men, ingenting är omöjligt. Man får helt enkelt ha is i magen och rövslicka tills man får kramp i tungan, typ. ;-P

Helen sa...

Så gött för er!

Tjockalocka sa...

Grattis!