onsdag, juni 04, 2008

hasbeens

Jaja, när man är tråkig som jag är, måste man ju pigga upp sig med ett par nya skor.
Pigga upp och piffa upp.
Jag kärade ner mig i Hasbeens när en kompis kom gåendes i ett par röda flätade nature i lördags. Idag slog jag till. Det fungerar faktiskt lite. Uppiggningen alltså.
Sen är det inte helt fel att det är Grey's Anatomy, jag får gråta helt legitimt. När jag får skön-gråta till nån film eller serie brukar jag må bättre efteråt.


Underbara tollor!


Svarta flätade nature, Hasbeens. Me love!

5 kommentarer:

Ting sa...

Skitfina!
Jag har kollat på snarlika!
=O)

Helen sa...

Gött med lite välmående:)

Kajsa sa...

Åh, såna där pluck är så skitfina! Vill också ha. Tänker inte köpa några fina skor denna sommar dock när fötterna garanterar kommer svälla snart och kroppen är tung och varm och knappt klarar av att gå i någonting, för just nu är risken att jag köper fel storlek och inte kan använda dem sen. Men, det kommer ju fler somrar - då jäklar.

[attle] sa...

Tingeling - Jaaa! Knulp kanske? :-)

linda - Jaaa och sköna och coola, och ger mersmak... Allt bra ;-)

hilajn - jag är en material girl... :-)

kajsa - låter klokt! fötterna lever sitt eget liv när man är gravid.

Tjockalocka sa...

Härliga! Själv ska jag investera i ett par äkta Skånetofflor med gås i sommar när vi är där. Älskar tofflor!