onsdag, juni 04, 2008

problemet är

att jag känner mig så förbannat tråkig.
Min kropp är i tråkig form.
Min kropp beter sig tråkigt.
Mitt hår är tråkigt. (Går runt och ser ut som en butchflata, jag har inget emot dem och menar inget illa, men bara det att jag inte vill se ut som en.)
Mina kläder är tråkiga.
Min attityd är tråkig. (Nähäää?!)

Allt borde vara tipp-topp!
Solen skiner! Jag har underbara barn, jag har en underbar man i mitt liv (som får ta alldeles för mycket skit från mig just nu) jag har ett kanonjobb osv osv.

Solen skiner på min bleka lekamen, jag får soleksem.
Barnen är underbara, en är bara toksjuk just nu, så jag oroar mig sjukligt mycket.
Mannen gör ett fantastiskt "jobb" som pappa! Fixar, donar och så är jag bara missnöjd för att allt inte är i den exakta standard jag vill ha det. Sur för att jag inte hinner och orkar med lika mycket hemma.
Kanonjobbet är kanon, men nackdelen med att jobba på stora modeföretaget är ju att alla här är så fantastiskt piffiga och snygga, vilket leder, just nu, till att jag känner mig så otroligt tråkig (ja, läs ovan).

Så, är man en sån tråkig person som jag är just nu har man inget annat än tråkiga saker att säga/skriva om. Därav bloggtorkan. Tråk-torka. Inget flow, helt enkelt.
Så var det med det.

Men, det är fint att ni skriver så gulliga kommentarer! Tack!

4 kommentarer:

Yogamamma sa...

Vet du - tillåt dig att vara tråkig och känna dig tråkig ett tag. Till sist kommer du nog att tycka att DET är tråkigt och sen är allt tipptopp :)

Kaos-Anna sa...

...och jag sitter och längtar tillbaka till förr...
Men du det blir bättre. Så är det ju.

Anonym sa...

Känner likadant fast inte..
Jag är så uttråkad så det finns inte.. Har inget att göra, varför vill ingen hitta på något.. blä,, jag är själv jämt..
Fast ändå är jag bort bjuden hela helgen Tors-Sön
och om mindre än en månad flyttar jag till Barcelona....

Helt enkelt... Man är aldrig nöjd.

Kram Marre ;)

Ting sa...

Jag känner precis som du.