onsdag, augusti 13, 2008

jorå

Igår shoppade jag lite. Det gör mig lite glad. Jag vet att jag är knäpp, men sån är jag. Älskar att shoppa!
Det blev det fynd dessutom, det gör mig extra glad. Jag köpte en kostym till T, som satt som en smäck visade det sig. Löjligt billig var den också. Löjligt billig och snygg! Det blev lite grejer till barnen också.
2 munktröjor, en skjorta och ett par shorts till Elis.
1 skjorta till Tage.
1 gubbkepa till Love.
Kavaj och en Kostym till T.
Till mig blev det Moheda. Mohedatofflor, som jag hämtade ut på posten.
Den totala summan blev 467 kr. Då var skorna dyrast med sina 400 kr.
Är det inte fynd, så säg!



Moheda for me!

4 kommentarer:

Yogamamma sa...

men shit, var shoppar du då, när det blir så billigt?

Tjockalocka sa...

Jag skulle ju svarat på dina andra inlägg. Och sagt att precis sådär känner jag ibland och ofta. Och att det egentligen inte finns nåt som hjälper, merän tid. För plötsligt har sinnesstämningen vänt, det kan vara något litet som händer, som plötsligt får det att pirra i magen igen, luften känns lätt att andas och man får energi.

Ibland tror jag det är nyttigt med sådana där 'downs', fast jobbigt.

PS. Tack för muffinstips och vilka fina tofflor! DS.

[attle] sa...

yogamamma - Jobbar ju på stort modeföretag ;-)

tjockalocka - Tack, du har säkert helt rätt. När man är nere glömmer man helt hur det brukar vara. Då är man fast i det negativa, eller i allafall, jag blir sån. Men, jag känner lite vändning, det gör jag.

PS. tillbaka - Så lite så, och Tack!

Kajsa sa...

Jag har precis likadana tofflor! Fina som snus. :)