fredag, augusti 15, 2008

muppigt!

ja, jag kan inte blogga hemifrån eftersom vår dator muppar. Det går inte att logga in, helt enkelt.
Det är synd, för jag har haft flera bra blogginlägg i huvudet som försvinner såfort de inte får bloggas om.

Inspirerad av Linda, fick jag i allafall leverans från Strawberrynet, det var trevligt! Nu luktar jag gott. Det var billigt, men tyvärr kom lite tullavgifter på. Fortfarande billigt, men inte lika mycket fyndbilligt.

Igår var jag hemma med barnen, planeringsdag på förskolan. T är hemma av samma orsak idag.
T har lagat min cykel, så jag kunde cykla med barnen. Love och Elis cyklar själva och Tage i stolen på pakethållaren. Jag känner mig som ett barn själv när jag cyklar. Vilken frihet! Vilken lycka! Vinden i håret. Farten. Jag älskar att cykla!
Det var skönt att cykla till träningen igår också. Lite darriga ben efteråt förstås.

Appropå träning. Träningen går bra. Jag håller varannan dag. Tyvärr kommer det nog inte funka på lördag. T ska iväg på svensexa tidig lördag morgon och kommer inte hem förrän på söndag. Men, men, vi får se.

1 kommentar:

Elena - Just nu sa...

Angående strawberrynet, de garanterar frakt och tullfritt så om man ändå får de avgifterna (vilket man brukar få om man beställer över 200 kr) så kan man skanna in kvittot och maila dom så sätter de in pengarna på samma kort du betalade med. Jag ahr fått göra det flera gånger och det fungerar jättebra! Hoppas du har kvar kvittot ;-)