lördag, augusti 16, 2008

lördag

Idag är jag solo med barnen. T svensexar.
Vi har cyklat fram och tillbaka till coopen, ätit sen lunch och lekt i parken med vänner. Vänner vi inte sett på hela sommaren. Det var roligt och trevligt, även om mina barn blev helt tokvilda och lite jobbiga. Jag blev tjatmamman som ingen lyssnar på.
Eftermiddagen blev hyffsat lugn. Kvällen avslutades med dusch och bad. Badet avslutades ganska raskt när Tage bajsade i vattnet (som vanligt...)
La dolce småbarnsliv.
Jag har sett en ganska lam film, ätit lite för många pistaschnötter (förmodligen) och ska väl gå och lägga mig. Det var det. Och lite bilder, bara för att det fungerar med datorn här hemma numera.
Sleep tight, don´t let the bed bugs bite.



Hittade en lapp i trapphuset. Jääävligt stort matrum...


Love blåöga


dagens middag

Inga kommentarer: