fredag, september 12, 2008

shit pommes frites

vilken träningsvärk jag har idag!
Rumpan, låren, armarna - Aj aj aj.
Body Pump igår, vilket jag brukar köra 1-2 gånger i veckan numera. Men, det var längesedan jag hade sån här träningsvärk.
Fast, det är lite skönt också...

Jag tränar 3 gånger i veckan oftast. Blandat Spinning, Core och Body Pump. Äter bra. Med vikten händer - Ingenting!
Det är rent ut sagt skittråkigt! Börjar tappa tålamodet känner jag.
GI, ViktVäktarna, Viktklubb. Känner mig rådvill. Vad ska jag välja? Hur ska jag göra?
Jag vill att kilona ska rasa!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej kussen!
Jag är imponerad och tycker du är jätteduktig. Inte ge upp nu, du vet ju hur det är med platåer... jag vet att det är skittråkigt för man vill ju att kilona bara ska rasa av en. Men tyvärr så fungerar det ju oftast inte så. Du får strunta i vågen och ta fram måttbandet istället.
Jag tror på ViktVäktarna på lång sikt och fortsätta med träningen!
Puss & Kram J

Ting sa...

Assiett-metoden.
Och träning.
Det går ruggigt segt för mig också.

Jag funderar på att sluta med Ben&Jerry.

[attle] sa...

Kussen J - Tack för peppet! Vad kul att du är här och läser och kommenterar :-) Jag får väl kämpa på då, men det känns så tråkigt, du vet. När ses vi nu igen?
Puss& Kram

Ting - Tråkigt med segt.
Ben&Jerry har jag aldrig provat på allvar. Jag är en sockerjunkie, då får man inte prova en trekant med Ben&Jerry. Så är det.

Fredrik sa...

Tålamod tålamod och åter tålamod. Har man bestämt sig för en långsiktig förändring försvinner lite av den där längtan till det där "syndiga". Så är det för mig i alla fall:)